Thursday, March 28, 2013

Colectia de Paste: borcanele incondeiate!


In copilarie, pe cand imi petreceam verile la bunici in Bucovina, vazand ca sunt vrajita de bolul in care le tinea ea, la mare cinste, o vecina mi-a facut cadou cateva oua incondeiate din colectia proprie. Desi parca imi era si frica sa pun mana pe ele, le-am acceptat cu ochii mari si gura pana la urechi de bucurie; le-am pastrat ca pe o mica comoara si le-am pus la randul meu la loc de cinste in sufrageria parintilor mei. Inca mai exista un supravietuitor al acelor vremuri, un frumos si lucios ou de rata incondeiat cu multa migala.


Asa s-a nascut prima colectie de bijuterii cosmetice incondeiate, din admiratie pentru talentul, rabdarea si pasiunea celor pentru care "traditie" e mai mult decat un cuvant in dictionar. Nici prin gand nu mi-a trecut vreodata sa risc sa stric munca lor, ciocnind oua incondeiate, asa cum impunea pe vremuri datina bucovineana. Am incredere in voi ca-mi veti urma exemplul :)


 Model: OU01 (50 ml)


 Model: OU02 (50 ml) - fata A
 fata B
 fata C
 Model: OU03 (50 ml) - fata A
 fata B


 fata C
 Model: OU04 (50 ml) - fata A
 fata B
 fata C
 Model: OU05 (50 ml) - fata A
 fata B
 fata C
 Model: OU06 (100 ml)
 Model: OU07 (100 ml)
 Model: OU08 (100 ml)
 Model: OU09 (100 ml)
Model: OU10 (100 ml)

Model: OU11 (100 ml)

Modele de 30ml
Borcanasele pot contine crema de maini mango-galbenele (detalii aici) de 30 ml (25 lei), 50 ml (30 lei) sau 100 ml (40 lei), si se pot personaliza la cerere. De asemenea, puteti opta pentru crema de fata pentru toate tipurile de ten (detalii aici), de 30 ml (30 lei), de 50 ml (40 lei) sau de 100 ml (50 lei).

No comments:

Post a Comment