Monday, September 2, 2013

Cum am ajuns in Femeia de august: povestea unui shooting canicular

Totul a inceput cu un telefon. Luminita Tabaran, redactor la revista Femeia, ma suna, imi spune ca vrea sa scrie un articol despre mine si ma intreaba cand am timp sa ne vedem pentru un shooting. Asta-i buna, cand! Oricand, chiar si a doua zi, m-am gandit eu! Dat fiind ca eram la bunici, in Bucovina, nu s-a putut chiar de a doua zi, dar n-a trecut saptamana si iata-ma la Sanoma Hearst Romania in ograda. Sa ma prapadesc de emotii, nu alta!

Norocul meu e ca Luminita e o persoana tare prietenoasa si deschisa. In plus, e si o cosmeticiana de mana intai, care m-a machiat si m-a coafat ca la carte. Am sporovait ca intre prietene pana a fost gata transformarea, asa ca atmosfera s-a destins repede. La un moment dat ni s-a alaturat si fotograful, Mircea Popa, care s-a apucat constiincios de treaba de cum a ajuns. Si el parea sa aiba emotii, deci eram chit :)

Am fost cuminte-cumintica, am urmat indicatiile pe care le-am primit si mi-am adus aminte de ziua nuntii mele, cand am facut o sumedenie de poze cu toata lumea si in toate trebuia sa am acelasi zambet, ca si cum era de fiecare data prima oara cand mi se aprindea blitzul in fata. Grea incercare! Chiar si pentru mine, care de fel sunt destul de zambareata. In aceeasi cheie nuptiala, mi-a revenit in minte imaginea unui bun prieten, care dupa nunta ne povestea cum i-a atras cineva atentia la un moment dat ca ceea ce afisa la poze in chip de zambet nu mai era de mult un zambet, ci o grimasa... Luminita insa a stiut exact ce sa faca si cum sa pastreze zambetul pe fata mea in modul cel mai natural cu putinta. A fost o experienta solicitanta, dar frumoasa, si nu cred ca gresesc cand spun ca a fost singura sesiune, fie ea si foto, pe care am trecut-o fara sa fi tocit deloc in ajun :)

Ce a iesit puteti vedea aici:

















Iar acum, rezultatul final:


Acum ca am trecut si peste sesiunea asta, astept licenta, masteratul si, de ce nu, poate un prim doctorat romanesc in handmadeologie :)

Articolul Luminitei Tabaran a aparut in numarul din august 2013 al revistei Femeia. Toate fotografiile au fost realizate de fotograful Mircea Popa si sunt proprietatea exclusiva a Sanoma Hearst Romania.

3 comments:

  1. eu rămân la părerea că nu oricine ştie... aaş că mă bucur că te avem pe tine. :)
    felicitări! ştiam de articol, văzusem şi pozele... e o bucurie şi pentru mine.

    ReplyDelete
  2. Super frumoase borcanelele, bravo

    ReplyDelete