Tuesday, November 19, 2013

Bradulet, sapun dragut! Sapunul 100% vegetal cu unt de shea si ulei de masline

Spiritul Craciunului inseamna ceva diferit pentru fiecare din noi. Asupra unor lucruri, cu totii cadem de acord: e o zi care trebuie petrecuta cu familia, iar Craciunul nu e Craciun fara un pic de zapada!. Dar mai departe, fiecare avem Craciunul nostru. Mie, de pilda, imi place mai ales mirosul specific de brad, care imi aduce aminte ca e sarbatoare si ma face sa ma simt din nou ca fetita de odinioara, care astepta de fiecare data aparitia misterioasa a cadourilor sub brad (si adormea de fiecare data asteptand). E un miros magic, pe care am decis sa-l obtin eu insami!



Ca sa fie de sarbatoare, sapunul meu are in compozitie argila verde, ulei esential de pin, ulei esential de lamaie, ulei esential de brad, ulei esential de rozmarin. Ca sa fie si mai si, am presarat pe deasupra sclipici mineral. O minunatie!



Face o spuma consistenta, abundenta si fina, fina de tot. Este un sapun tare (nu se inmoaie dupa ce intra in contact cu apa), care curata foarte bine si nu usuca pielea.

Ingrediente: uleiuri saponificate de cocos, ricin, masline extravirgin, palmier, unt de shea pur,  argila verde, ulei esential de pin, ulei esential de lamaie, ulei esential de brad, ulei esential de rozmarin, mica.

Bucatile de sapun au aproximativ 100 de grame si costa 10 lei bucata.

No comments:

Post a Comment