Thursday, January 1, 2015

2014, dare de seama


Dragele mele dragi, raportez ca, in 2014, am facut dupa cum urmeaza:
Am lansat prima mea colectie de pandantive-martisor, cadoul de 1 martie pe care il poti purta tot anul.
Am aparut in prima emisiune TV dedicata in exclusivitate mie, Business Boutique, difuzata pe canalul Money Channel in luna ianuarie.
Am pictat primele mele creatii pe un nou suport: ceramica. A fost o dragoste la prima vedere care in timp nu s-a stins, dimpotriva: a crescut si creste in continuare.
Am lansat sticluta cu amintiri, bijuteria din sticla pe care o porti la gat, dar ti se lipeste de suflet.
Am acordat primul meu interviu pentru o publicatie online, kfetele.ro.
Am sustinut primele mele ateliere, mai intai de preparare a produselor cosmetice naturale, apoi de pictura pe sticla. Mi-a placut atat de mult, incat sunt sigura ca e doar inceputul unui drum. Nu stiu unde duce acest drum, stiu doar ca vreau sa merg pe el cat de departe pot, alaturi de voi.
Am lansat primele mele pachete de Craciun: nu doar produse separate, ci o intreaga experienta special pentru voi!
Am mesterit primele mele globuri personalizate cu mesaje vesele de Craciun. Judecand dupa reactiile voastre, v-au placut, asa ca promit sa mai fac!
Am incheiat un parteneriat cu lantul de librarii Carturesti. Globurile mele s-au simtit acolo ca acasa si sunt sigura ca tot asa vor sta lucrurile si cu pandantivele mele, care asteapta cuminti 1 martie, in cutiutele lor.
Am lansat primul meu catalog cu pachete si produse de Craciun pentru partenerii corporate.
Cel mai important, am fost impreuna. Pentru asta, va multumesc voua, celor care cititi acum, care ma sprijiniti, care imi sunteti alaturi. Va multumesc si va urez un 2015 cum nu s-a mai vazut si in care sa fim in continuare la fel: impreuna.

1 comment:

  1. A fost un an plin cu realizari, si iti doresc sa sporesti in 2015! Nu oricine se poate "lauda" cu astfel de realizari dar asta dovedeste inca o data ca daca faci ceva cu pasiune in final apar si roadele.

    ReplyDelete