Wednesday, October 15, 2014

Peisaje de toamna - bijuterii cosmetice in culori aramii

Pentru ca toamna se numara bijuteriile cosmetice si pentru ca v-am tot promis o noua colectie, m-am pus pe treaba. Si de data aceasta, inspiratia a venit tot cu trenul din Franta - mi-am amintit de locurile minunate in care am ajuns in vara lui 2012 si mi-am inchipuit cum ar fi aratat ele toamna.
Aceasta colectie vine sa o completeze pe cea de anul trecut, care era populata cu tot felul de vietuitoare ale padurii, ghinde si ciupercute. Urmand linia colectiei din 2013, am plasat si anul acesta vietuitoarele in cadrul lor natural, ca doar locul animalelor e in natura, iar al borcanelelor pictate, in dulapiorul vostru cu minuni cosmetice!

 





 Cod: PSJ 01

 Cod: PSJ 02

 Cod: PSJ 03 (100ml)


Cod: PSJ 04 (50ml)

 Cod: PSJ 05



 Cod: PSJ 03 (50ml)



  Cod: PSJ 01 (50ml)

 Cod: PSJ 06 (50ml)

 Cod: PSJ 06 (250ml)



 Cod: PSJ 04 (250ml)





Spuma de corp fragute vanilate in borcanele pictate!

Ingrediente: unt de shea, ulei de cocos, ulei de susan (uleiuri presate la rece), ulei de galbenele, extras aromatic de fragute 100% natural, extras aromatic de vanilie 100% natural.

Preturi: 

Crema de fata - 30 ml - 30 lei 
Crema de maini - 50 ml (borcanelele hexagonale) - 30 lei
Crema de corp - 100 ml - 40 lei
Crema de corp - 250 ml - 50 lei

No comments:

Post a Comment