Tuesday, July 16, 2013

Anatomia unui vis: colectia Aripi

  
Pentru mine, copilaria a fost si va ramane intotdeauna o perioada de gratie, la care ma gandesc de fiecare data cu drag. Daca ar fi sa o traduc in culori, mi-ar fi imposibil, si as putea zice doar ca e plina de toate nuantele pamantului, imbinate intr-una singura: cea mai frumoasa culoare care a existat vreodata. Dar asta nu inseamna ca, in acest peisaj, nu am avut parte si de umbre.
Cand imi aduc aminte de insectarul pe care a trebuit sa-l fac la scoala, in clasele primare, ma ia groaza si acum. Am prins cu mama feluriti fluturi, greieri si libelule, la indemnul profesorului de biologie, plin de elan muncitoresc transformat in judecator ad-hoc de gaze, dand vesnic acelasi verdict: sentinta maxima... E drept ca mama m-a scutit de grozavia infigerii acului in bietele fiinte, insa tot mi se facea inima ca un purice cand ma uitam la infama cutie. Sper din tot sufletul ca in zilele noastre nu se mai cere asa ceva la scoala! Dar daca totusi nimic nu s-a schimbat, iata ca m-am pregatit din timp cu un insectar de care orice profesor de biologie ar trebui sa fie mandru. Si nici de profesorul de desen nu cred ca mi-ar fi rusine :)
E o colectie prin care vreau sa va aduc aminte de zilele cand totul parea posibil: chiar si sa zbori...
Cod: Libelula (100ml)

Cod: Fluture verde (50ml)



 Cod: Fluturasi (30ml)

 Cod: Fluture albastru (50ml)



 Cod: Fluture multicolor (100ml)

 Cod: 3 fluturi (50ml)


Borcanasele pot contine crema de maini mango-galbenele (detalii aici) de 30 ml (25 lei), 50 ml (30 lei) sau 100 ml (40 lei) sau orice alt fel de crema (la pretul cremei se adauga 10 lei pentru desen), si se pot personaliza la cerere. 

Si pentru ca dansul fluturilor sa va ofere un rasfat total al simturilor, folositi cu incredere la orice masa setul meu zburator de farfurie cu pahare: http://www.handmadesister.blogspot.ro/2013/07/zbor-deasupra-unui-cuib-de-vise.html!

2 comments:

  1. Doamne, cat de frumoase si delicate sunt!:)

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    ReplyDelete
  2. Încântătoare borcănașele, cu siguranță și conținutul, vă felicit! :)

    ReplyDelete